Page 102 - 46-2
P. 102

วารสารราชบััณฑิิตยสภา
                                            ปีีที่่� ๔๖ ฉบัับัที่่� ๒ พฤษภาคม–สิิงหาคม ๒๕๖๔
               94                                           การตรวจสอบแบรนด์์เพื่่�อป้้องกันและรักษาสุขภาพื่ของแบรนด์์



               Keller, K. L and Swaminathan, V. (2020). Strategic Brand Management: Building,

                        Measuring, and Managing Brand Equity. 5  edition. Pearson.
                                                                  th
               Motameni, R. and Sharokhi, M. (1998). Brand Equity Valuation and Global Perspective.

                        Journal of Product and Brand Management. Vol. 7, Issue 4.
               Interbrand Best Global 2020. [online]. from http://www.interbrand.com/en/best-

                        global-brands/best-global-brands-2020.aspx. [2021July5].
               Salinas, G. (2009). The International Brand Valuation Manual. A John Wiley & Sons,

                        Ltd., Publication.
               Sudman, S. (1976). Applied Sampling. New York: Academic Press.

               Tran, T. (2020). What is Social Listening? Why it Matters and 10 Tools to Make it
                        Easier. [online]. from Blog Hootsuite.com. [2021July5].


















































                                                                                                  2/12/2565 BE   14:50
       _22-0789(074-094)5.indd   94                                                               2/12/2565 BE   14:50
       _22-0789(074-094)5.indd   94
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107