Page 102 - 46-2
P. 102
วารสารราชบััณฑิิตยสภา
ปีีที่่� ๔๖ ฉบัับัที่่� ๒ พฤษภาคม–สิิงหาคม ๒๕๖๔
94 การตรวจสอบแบรนด์์เพื่่�อป้้องกันและรักษาสุขภาพื่ของแบรนด์์
Keller, K. L and Swaminathan, V. (2020). Strategic Brand Management: Building,
Measuring, and Managing Brand Equity. 5 edition. Pearson.
th
Motameni, R. and Sharokhi, M. (1998). Brand Equity Valuation and Global Perspective.
Journal of Product and Brand Management. Vol. 7, Issue 4.
Interbrand Best Global 2020. [online]. from http://www.interbrand.com/en/best-
global-brands/best-global-brands-2020.aspx. [2021July5].
Salinas, G. (2009). The International Brand Valuation Manual. A John Wiley & Sons,
Ltd., Publication.
Sudman, S. (1976). Applied Sampling. New York: Academic Press.
Tran, T. (2020). What is Social Listening? Why it Matters and 10 Tools to Make it
Easier. [online]. from Blog Hootsuite.com. [2021July5].
2/12/2565 BE 14:50
_22-0789(074-094)5.indd 94 2/12/2565 BE 14:50
_22-0789(074-094)5.indd 94